Η διαφορετικότητα είναι η αδυναμία μας

Του Ραφαήλ Α. Καλυβιώτη*

Τις προάλλες εκατοντάδες άνθρωποι τραυματίστηκαν ενώ πάνω από πέντε έχασαν τη ζωή τους στη χριστουγεννιάτικη αγορά του Μαγδεμβούργου της Γερμανίας. Ο φερόμενος δράστης είναι ψυχίατρος, ενώ έλκει την καταγωγή του από τη Σαουδική Αραβία. Εις εκ των πολλών μεταναστών που έχει φιλοξενήσει η Ευρώπη και ιδίως η Γερμανία όλα αυτά τα χρόνια.

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ερμηνείας για το συγκεκριμένο περιστατικό. Κατά τη μία από αυτές, ο φερόμενος δράστης, δεδηλωμένος άθεος, δεν διέπραξε τη θηριωδία αυτή εξαιτίας του μεταναστευτικού φαινομένου και του ισλαμιστικού του υποβάθρου. Κατά την άλλη, ο φερόμενος δράστης «ασκούσε “taqiyya”, μια ισλαμική πρακτική που συνίσταται στην απόκρυψη των θρησκευτικών πεποιθήσεων και πρακτικών κάποιου για να προστατεύσει τον εαυτό του ή την κοινότητά του».

Η ερευνητική διαδικασία είναι εν εξελίξει και η ευρωπαϊκή αστυνομία, πιστή στα κελεύσματα του «αντιρατσισμού», ήτοι την επί της ουσίας απόκρυψη της αλήθειας, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα μας καταστήσει σοφότερους.

Βλέπετε μία ολόκληρη επαγγελματική ιδεολογία που βασίζεται στο ρητό «η διαφορετικότητα είναι η δύναμή μας» κατάφερε να δυναμιτίσει τις κοινωνίες μας, υποπτευόμενη πάντοτε εάν οι θεσμοί είναι όντως αντικειμενικοί ή πολιτικά εκβιαζόμενοι.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, μπορεί έκαστος εξ ημών να χρησιμοποιήσει την κοινή του λογική.

Προτού ξεκινήσει η μαζική μετανάστευση στην Ευρώπη ήμασταν τόσο ανασφαλείς; Το Στρασβούργο της Γαλλίας, επί παραδείγματι, το 2018 δέχθηκε από προσηλυτισμένο ισλαμιστή επίθεση με απώλειες ζωών και τραυματισμούς. Στη Γερμανία, πάλι στην αγορά του Έσσεν, δράστες με καταγωγή από τη Συρία, θέλοντας να πανηγυρίσουν με την ψυχή τους τη νίκη των τζιχαντιστών επί του Άσαντ, κατέλαβαν τη χριστουγεννιάτικη αγορά. Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2015 σε διάφορες γερμανικές πόλεις γυναίκες δέχθηκαν σεξουαλικές επιθέσεις από ισλαμιστές.

Εν τέλει, εξετάζοντας μερικές μονάχα από τις επιθέσεις που έχουν συντελεστεί τόσα χρόνια υπάρχει κάποιο μοτίβο; Η κοινή λογική αδιαμφισβήτητα μας λέει «ναι».

Αλλά ακόμα και εάν δεχτούμε ότι δεν οφείλονταν όλα αυτά στον ισλαμισμό, δύσκολα αντέχει η κοινή λογική να της αντιταχθεί το επιχείρημα ότι όλα αυτά δεν οφείλονται στη μαζική μετανάστευση.

Το αμέσως επόμενο ερώτημα που τίθεται είναι γιατί οι πολιτικοί της Ευρώπης συνεχίζουν να ανέχονται αυτό το φαινόμενο που επί τη κυριολεξία στοιχίζει ζωές και προκαλεί τρόμο στους πολίτες τους.

Η απάντηση είναι απλή. Διότι τοποθετούν το «κεφάλαιο» σε ανώτερη θέση έναντι της ασφάλειας και της εθνικής συνοχής.

Σίγουρα κάποιες κοινωνίες έχουν κάνει ενεργά βήματα προς την αποκατάσταση του αισθήματος ασφαλείας τους, όπως η ιταλική. Το ζητούμενο είναι όμως να αντιληφθούν ότι η φράση «το κεφάλαιο δεν διαθέτει πατρίδα» είναι για τις ανάγκες των εθνών εχθρική.

*Υπ. δρ Γεωπολιτικής – πρόεδρος ∆ικτύου Ελλήνων Συντηρητικών – [email protected]

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία άρθρα

«Η υπεράσπιση συνόρων δεν είναι έγκλημα»!

Ήταν μια υπόθεση που είχε απ’ όλα. Μάχη μεταξύ ΜΚΟ και πολιτικών, ρητορική υπέρ και κατά των ανοιχτών συνόρων, κατηγορίες για «απαγωγή»...

Η σύγκρουση Τραμπ-Ερντογάν στη Συρία

Η Τουρκία θέλει να ελέγχει πλήρως τη «νέα Συρία» μέσω μιας φιλοτουρκικής και άμεσα κατευθυνόμενης από την Άγκυρα συριακής...

Το Κουρδικό στο προσκήνιο

Το Ισραήλ είναι ο μεγάλος κερδισμένος με τις εξελίξεις στη Συρία, γιατί μετά την ανατροπή του Άσαντ αποχώρησαν από...

Η Ελλάδα να δηλώσει παρούσα στη Συρία

Στο Κομπάνι, σύμβολο της αντίστασης των Κούρδων απέναντι στον τουρκικό ισλαμοφασισμό και στους τζιχαντιστές μισθοφόρους τους, συμβαίνουν ιστορικές στιγμές...