Στην υπηρεσία Μητσοτάκη και πάλι ο Aμερικανός Σταν Γκρίνμπεργκ στη στρατηγική, o Ελληνοαμερικανός Ερικ Παρκς για τα social media και βρετανική εταιρία επικοινωνίας για τον ξένο Τύπο
«Με ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία….» είχε πει ο πρωθυπουργός το 2017, όμως, έστω και κατά λάθος, είχε πει μία μεγάλη αλήθεια για τον τρόπο που σκεφτόταν τότε να κυβερνήσει και που, φυσικά, το έκανε πράξη από το 2019 και μετά.
Μόνο που ο ίδιος το επικοινωνιακό χάρισμα δεν το έχει. Κάθε του λέξη, κάθε του κίνηση, κάθε του εμφάνιση είναι επικοινωνιακά μελετημένη μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια κι αυτό φαίνεται στη Βουλή, καθώς όταν αναγκάζεται να μιλήσει εκτός κειμένου κάνει τη μία γκάφα πάνω στην άλλη, αλλά κι όταν κάνει χαλαρές συζητήσεις με πολίτες επίσης κάνει γκάφες, όπως προχθές στην Καρδίτσα όπου ο δάσκαλος του έλεγε πως το σχολείο δεν έχει θέρμανση και ο πρωθυπουργός γελώντας τού είπε πως αφού έχει τάμπλετ και διαδραστικό πίνακα είναι όλα εντάξει…
Και για να καλύψει το επικοινωνιακό έλλειμμα που έχει, δουλεύει γι’ αυτόν ένα μεγάλο επικοινωνιακό επιτελείο ειδικών, που ήδη, λόγω και των εκλογών που έρχονται, έχει ενισχυθεί -ξανά- και με ξένους ειδικούς που και στο παρελθόν δούλεψαν για τον κ. Μητσοτάκη.
Πρώτος απ’ όλους ο Αμερικανός Σταν Γκρίνμπεργκ. Ο κ. Μητσοτάκης ήρθε σε επαφή μαζί του αμέσως μετά την εκλογή του στην προεδρία της Ν.Δ. το 2016, αλλά συνεργάστηκαν πιο στενά στις εκλογές του 2019. Εμφανίστηκε ξανά δίπλα στον πρωθυπουργό τον Σεπτέμβριο του 2021, στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, μια περίοδο που ο ίδιος ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί της κυβέρνησής του συντηρούσαν κλίμα πρόωρων εκλογών το αργότερο για την άνοιξη του 2022.
Τότε, σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είχε πει πως είναι «παλαιός γνώριμος του πρωθυπουργού, ο οποίος δεν προσφέρει υπηρεσίες επί πληρωμή». Πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι ήδη παρέχει τις υπηρεσίες του στον πρωθυπουργό συστηματικά, ενώ ο ίδιος και το επιτελείο του επισκέπτονται συχνά την Ελλάδα και το Μαξίμου. Επισήμως δεν έχει υπάρξει κάποια τοποθέτηση από το Μαξίμου. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τούτη την περίοδο δουλεύουν με βάση τα αποτελέσματα των κρυφών κυλιόμενων δημοσκοπήσεων και εισηγούνται στον πρωθυπουργό τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, δίνοντας έμφαση στις περιοχές όπου η Ν.Δ. παρουσιάζει μείωση ποσοστών (π.χ. στη Μακεδονία η Ν.Δ. παρουσιάζει μείωση, μεταξύ άλλων, και λόγω της ανακόλουθης στάσης του πρωθυπουργού στη συμφωνία των Πρεσπών). Ο κ. Γκρίνμπεργκ συνεργάστηκε στο παρελθόν, μεταξύ άλλων, και με τους Μπιλ Κλίντον, Τόνι Μπλερ, Γκ. Σρέντερ.
Τις τελευταίες ημέρες έγινε γνωστό -γράφτηκε και στον φιλοκυβερνητικό Τύπο, χωρίς να διαψευστεί- ότι λόγω των αρνητικών δημοσιευμάτων για την κυβέρνηση και προσωπικά για τον πρωθυπουργό σε μεγάλα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, με αφορμή το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, το Μέγαρο Μαξίμου άρχισε συνεργασία με βρετανική εταιρία επικοινωνίας που εξειδικεύεται στην αντιστροφή της αρνητικής δημοσιότητας. Στόχος είναι να αλλάξει η αρνητική εικόνα του πρωθυπουργού στα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού, δημοσιεύματα των οποίων αναδημοσιεύονται και στο εσωτερικό της χώρας, όσο κι αν το φιλοκυβερνητικό μιντιακό σύστημα προσπαθεί να το αποκρύψει.
Το τελευταίο διάστημα, επίσης, το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού ενισχύθηκε και με τον Ελληνοαμερικανό Ερικ Παρκς, ο οποίος είχε ενεργό συμμετοχή και στην προεκλογική εκστρατεία του 2019. Συνεργάζεται στενά με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Μπρατάκο. Ειδικότητά του η εκπομπή των κυβερνητικών μηνυμάτων στο διαδίκτυο και στα social media, που απευθύνονται κυρίως στους κεντρώους ψηφοφόρους.
Πηγή: newsbreak.gr
Η επικοινωνία είναι κάτι σαν το μεγάλο, το δυνατό και το ξεχωριστό σε ήχο κουδούνι του κριαριού, αυτό που φέρνει πίσω του όλο το κοπάδι, για να οδηγηθεί ακόμη και στον γκρεμό.
Μακράν ο καλύτερος επικοινωνιολόγος ήταν ο κ. Γκέμπελς, όμως δεν κατάφερε να οδηγήσει τον Χίτλερ σε νίκη.
κ. Μητσοτάκη, αυτό πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη σου.
Η πείνα και η ακρίβεια δεν θεραπεύονται με την προπαγάνδα.
Έναν φουκσρά Συριζαίο Πετσίτη που ήταν στα μανταλάκια πρωτοσέλιδο για εβδομάδες τον θυμάστε; Έτσι λειτουργεί η επικοινωνιακή πολιτική του Μητσοτάκη. Θα κερδίσει ξανά τις εκλογές με συνοπτικές διαδικασίες. Οι αποβλακωμένοι με τα ριάλιτυ σόου νεοέλληνες θα του δώσουν άνετα ένα 33-36% στις πρώτες εκλογές. Ο Μωυσής ξαναχτυπά.