Του Χρήστου Μπολώση
Ο Νίκος Φλώρος είναι διεθνούς φήμης γλύπτης, με μια μοναδική τεχνοτροπία. Διευκρινίζω ότι είναι διεθνούς και όχι… ντόπιας φήμης, καθόσον, όπως έλεγε και ο Ευαγγελιστής Λουκάς, «προφήτης εν τη ιδία πατρίδι τιμήν ουκ έχει».
Τον Φλώρο λοιπόν τον κάλεσε η UNESCO να παρουσιάσει το δημιούργημά του «Μαρία Κάλλας» και, όταν ολοκληρωθεί το ταξίδι του ανά τον κόσμο, να στεγαστεί στον εκθεσιακό της χώρο στο Παρίσι, μαζί με έργα του Πικάσο, του Ματίς κ.λπ. Σ’ αυτόν λοιπόν τον μέγα καλλιτέχνη τόσο το Μουσείο της Ακρόπολης όσο και η Εθνική Πινακοθήκη αρνήθηκαν να διαθέσουν χώρο πριν από το… 2030.

Και ξαφνικά βρέθηκε χώρος για την… Άννα Παναγιωταρέα. Βέβαια, όχι ακριβώς για τη δημοσιογράφο, αλλά για τον ζωγράφο που τη ζωγράφισε (Παναγιώτης Τέτσης), και όλως τυχαίως τοποθετήθηκε το πορτρέτο της στενής φίλης της υπουργού Πολιτισμού κυρίας Μενδώνη.

Ύστερα απ’ αυτό, τι μπορούμε να περιμένουμε; Πολλά πράγματα. Το πορτρέτο του κ. Άδωνη, αλλά και του κ. Μητσοτάκη.
Το βέβαιον είναι ότι ο Νίκος ο Φλώρος θα ταλαιπωρείται μεταξύ Νέας Υόρκης, Λονδίνου, Τόκιο, Παρισιού και θα τιμάται από την UNESCO σαν τους… αυτοεξόριστους της χούντας…