Λουλούδια πρέπει να στείλουν στον… Ταλιμπάν βουλευτή της Νίκης που τα έκανε λαμπόγυαλο στην Πινακοθήκη τόσο ο Μητσοτάκης όσο κι ο δημιουργός των εκθεμάτων.
Ο μεν πρώτος γιατί έστω και για λίγο τα φώτα της δημοσιότητας δεν ασχολούνται με τα χάλια του, ο δε δεύτερος για την τζάμπα διαφήμιση.
Προφανώς και είναι αντιαισθητικά τα έργα (δεν σχολιάζουμε τα περί βλασφημίας για ευνόητους λογούς), ωστόσο είναι αδιανόητο να επιστρέφουμε στον μεσαίωνα εν έτει 2025.
Πάλι καλά που δεν πήρε κανά καλάσνικοφ ο… Έλληνας Ταλιμπάν.
Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να ανεβάσετε τα τσακισμένα ποσοστά σας αγαπητοί… πατριώτες της Νίκης.
Ενδέχεται βέβαια διάφοροι ευκολόπιστοι που μέσα στα αδιέξοδά τους ένεκα μητσοτακικού χάους να τσιμπήσουν.
Αχ αυτές οι έρμες οι επικοινωνιακές πομφόλυγες ένθεν κι ένθεν του… αριστεροδεξιού τέλματος που αντικατέστησαν τη δύστυχη πολιτική…
Τα επίμαχα έργα:

Δεν πρόκειται για τέχνη, αλλά για τέχνασμα.
Τεχνάομαι = τέχνασμα, σε Σοφοκλή
Λέγεται για άνθρωπο, πανουργίας τέχνημα.
Επίσης, τέχνασμα, απάτη, δόλια επινόηση, σε Ευριπίδη.
Έγινε η φασαρία, ωραία θα πείτε για διαφήμιση, όμως εδώ πρόκειται για μαύρη διαφήμιση.
Φανταστείτε μια εταιρία να διαφημίζει οδοντόκρεμες δείχνοντας χαλασμένα δόντια, οι πελάτες θα το θεωρούσαν αποκρουστικό και θα έφευγαν τρέχοντας.
Η τέχνη δημιουργεί αισθήματα αγαλλίασης, εξ ου και το όνομα αγάλμα των αρχαίων, εδώ τι;
Βέβαια ένα ποσοστό 10% της κοινωνίας μας, πάσχει από κάποια ψυχικά νοσήματα.
Οπότε, ίσως να βρεθεί κοινό.
Πάντως θυμίζει αυτή η τέχνη, τον τελευταίο πάτο της κόλασης του Δάντη, αποκρουστική.
Η δημόσια έκθεση των έργων, φαντάζουμε μας επιτρέπει την κριτική τους.
Το ζήτημα δεν είναι τα ποσοστά της νίκης αλλά το ποσοστό των υπολοίπων που στηρίζουν τέτοιες αναγούλες. Όσο ανέβηκαν τα ποσοστά του Μακρόν μετά τους ολυμπιακούς αγώνες με τους τρανς αγίους και τον παχυσαρκη λεσβια για Χριστό άλλο τόσο θα ανεβούν και τα δικά τους.
Και υπό ποία ιδιότητα αποφαίνεσθε ότι τα έργα είναι “προφανώς” αντιαισθητικά; Τι θα πει αυτό το επίθετο στο χώρο της τέχνης, και για ποιους είναι αντιαισθητικά; Για… όλους; Δε νομίζω. Για εσάς; Ή για τους χριστιανοταλιμπάν; Θα έλεγα, κύριε δημοσιογράφε, να ελέγχετε λίγο περισσότερο τις εκφράσεις σας.
Από τέχνη δεν ξέρω, πάντως θεωρώ ότι ήταν η καλύτερη διαφήμιση για τον καλλιτέχνη. Από ‘κει και πέρα, δεν θα μπορούσε να το κάνει κάποιος άλλος, μόνο ακροδεξιός
ΕΓΩ ΔΕ ΣΚΑΜΠΑΖΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΧΝΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΑΝ ΤΙΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΝΔΩΝΗ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΣ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΥΛΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΑΜΠΟΛΙΑΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝ ΤΑ ΣΚΩΤΙΑ ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΓΙΟΥΧΑΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΕΦΕΡΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΤΥΡΙΣΕ ΤΟΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΝΕΜΟ ΣΤΗ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΤΩΝ ΚΟΥΝΙΣΤΩΝ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ
Φίλε Αργύρη
Η αισθητική και η ομορφιά έχουν κανόνες, οι αρχαίοι έλληνες και η φύση έχουν ως μέτρο τον χρυσό κανόνα. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με οποιοδήποτε έργο βαφτίζεται τεχνούργημα, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου υπάρχουν πολλά μυαλά, πολλές απόψεις.
Η αισθητική όμως είναι άλλο πράγμα, ακολουθεί μαθηματικά και όχι διαφορετική προσέγγιση.
Αγαπητέ Αργύρη, τα έργα αυτά δεν είναι προφανώς αντιαισθητικά, είναι κάτι χειρότερο: γελοία. Αν τάβλεπε ο Πόλοκ δεν θα ξαναζωγράφιζε ποτέ.