Απολογίες και Διάχυση ευθυνών

Του Απόστολου Αποστόλου*

Έπεσα θύμα μας είπε σε συνέντευξή του ο κ. Μητσοτάκης της Hellenic Train και της Πυροσβεστικής και  καταλήγοντας ως άλλος ηγεμόνας θα αναφέρει: «Ανέλαβα την πολιτική ευθύνη θα συνεχίσω να την αναλαμβάνω». Βερμπαλισμοί στην υπνούσα πολιτική  οδοπορία. Και παρακάτω  με στόχο  να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα θα τονίσει: «Οι εκλογές δεν μπορούν να αποτελέσουν κάθαρση. Στον λαό λέω την αλήθεια όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ. Θα με κρίνει συνολικά στο τέλος της 4ετίας». Άφθονος Λουδοβικισμός, γεμάτος και  από μποφόρ έπαρσης.

Για μια άλλη φορά ο κ. Μητσοτάκης θα  σελαγίσει στην αναξιοπιστία, για μια ακόμη φορά θα διαψευστεί από τα αποτελέσματα, για μια ακόμη φορά θα πνιγεί από τις ακυρολογίες. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι οι αλήθειες δεν είναι επινοήματα είναι πονήματα. Και ήρθαν οι εμπειρογνώμονες να βάλουν τέλος στις κορυφωμένες φλυαρίες του πρωθυπουργού και κάποιων μέσων ενημέρωσης.  Τουλάχιστον 5 τόνοι υγρών υπήρξαν στην εμπορική αμαξοστοιχία. Και ναι, έγινε μπάζωμα και τίποτε δεν ήταν συνωμοσιολογία   όπως ισχυριζόταν ο πρωθυπουργός.

Όλα τα τεκμήρια που ήρθαν στην επιφάνεια  εξάρθρωσαν  τη ρητορική του πρωθυπουργού που σχεδόν για δύο χρόνια παρέλαυναν από τα μέσα  καθώς και  τα  μάταια  και σπάταλα  επιχειρήματά του. Εξάλλου ο ελληνικός λαός  έσβησε τις αναπαυτικές δικαιολογίες του κ. Μητσοτάκη και ξεχύθηκε στους δρόμους, στις πλατείες, βάζοντας εδώ και τώρα  την τραγωδία των Τεμπών στην πολιτική ατζέντα και αυτό γιατί έχει υποψιαστεί ότι μπορεί και να  δημιουργείται συγκάλυψη.

Οι μεγάλες συγκεντρώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έδειξαν ότι οι πολίτες δεν ανέχονται το έγκλημα  των Τεμπών να σκεπαστεί  από τον πρωτογονισμό των συμφερόντων και να βυθιστεί στη  νανουριστική βοή των εφησυχασμών και ζητούν τιμωρία. Γιατί αυτό που βλέπουν εδώ και δύο χρόνια είναι ότι κάθε αποκάλυψη επιδέχεται μια δέσμη συγκαληπτικής ανάπλασης (από αδράνειες και δράσεις που υποτιμούν τις επιστημονικές τεκμηριώσεις).

Αρχικά οι μαστοδοντικοί από τα καλντερίμια της τηλε-εξουσίας   έπιασαν και πάλι δουλεία. Φασιστικό όχλο χαρακτήρισαν τους πολίτες που συμμετείχαν στις συγκεντρώσεις για τα Τέμπη. Βλέπετε όταν θολώνει το στέμμα του αυτοκράτορα πάντα  υπάρχουν οι βεστητόροι να το γυαλίσουν. Τυπική πρακτική κάθε πολιτικής παρακμής είναι ο χλευασμός, η  ταπείνωση, η ειρωνεία, απέναντι από εκείνους που αντιστέκονται  στον ελεφαντισμό της προπαγάνδας. Εξάλλου σύμφωνα με τη φιλόψευδη ημετεροκρατία  τι  μπορούν να καταλάβουν οι πολλοί, το popolo, από τη διάσταση της πολιτικής δυνατότητας του αυτοκράτορα;

Οι βεστητόροι και οπτιμάτοι  του αυτοκράτορα έδωσαν ρέστα  με το ξεχείλισμα της χλεύης τους. Παράλληλα οργανώνεται το σχέδιο διάχυση ευθυνών της τραγωδίας των Τεμπών. Ο πρωθυπουργός πρέπει να βγει από αυτή την ιστορία αμόλυντος. Μόνο που δεν μπορούν να πείσουν. Γιατί έχει ενσταλαχτεί στη συνείδηση του λαού (του πλήθους των νεο-αγανακτησμένων, όπως τους αποκαλούν) ότι όλα δρομολογούνται εδώ και δύο χρόνια  κάτω από ύποπτες  απο-διευκολύνσεις  για την ανάδειξη της αλήθειας για το τι συνέβη την τραγική νύχτα  στα Τέμπη.   Το πλήθος όμως (όπως αποκαλούν τον λαό) διαθέτει μια εμπειρία διαισθητικής αντίληψης και υποψιάζεται τις προθέσεις και τους τακτικισμούς των πολιτικών αποφάσεων και επιλογών. Επίσης  συγκεντρώνει μια «αντι-εξουσία» απέναντι στην κυριαρχία και στα ολοκληρωτικά απόλυτα. Ενώ συνταγματοποιείται ως λαός και ως Δήμος ήδη από την κλασική Ελλάδα, δηλαδή ως  ενεργούμενο πλήθος εν συνελεύσει. Ψιλά γράμματα όμως για τους λυμεώνες της φαύλης πολιτικής.

*Καθηγητής Πολιτικής και Κοινωνικής Φιλοσοφίας

  1. Ο ΡΑΤΑΠΛΑΝ ΤΟΥ ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Η ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΣ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΣΑΝΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΘΑ ΣΕ ΑΡΧΙΣΩ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ

  2. Αγαπητό antinews,

    Θα σας παρακαλούσα να αναδείξετε την ακόλουθη πληροφορία, που επιβαρύνει αμετάκλητα την κυβέρνηση, στο σύνολό της:

    Τον Ιούνιο του 2022 η κυβέρνηση έφερε προς κύρωση στη Βουλή τροποποιημένη τη σύμβαση που είχε υπογραφεί τον Νοέμβριο του 2020 μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Hellenic Train.

    Μ’αυτή, οι μεν ελάχιστες υποχρεωτικές επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Hellenic Train σε τροχαίο υλικό και υποδομές μειώθηκαν από τα 645 στα 77 εκατομμύρια ευρώ, οι δε οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου ύψους 750 εκατ. ευρώ (προς την Hellenic train, προφανώς), παρέμειναν αμετάβλητες, αλλά αφαιρέθηκε η υποχρέωση ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 και του ETCS.

    ΔΗΛΑΔΗ: η Hellenic train διατηρεί και συνεχίζει να λαμβάνει ετησίως και για 15 χρόνια, περίπου 60 εκ., ως μέρος των συνολικών απαιτήσεων των 750 εκατ από το Δημόσιο (συν ΦΠΑ). Από την άλλη, υποχρεώνεται να επενδύσει συνολικά, (σε διάστημα 15ετίας) ΜΟΝΟ τα 77 από τα αρχικά 645 εκ. που προβλέποντο και, ΕΠΙΠΛΕΟΝ, αφήνεται η ασφάλεια του σιδηροδρόμου στην τύχη του, χωρίς τηλεδιοίκηση και ETCS.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία άρθρα

Ψαγμένοι οι «ψεκασμένοι», δικτάτορες οι «δημοκράτες»

Στο πρωτοσέλιδο της προπαγανδιστικής, μητσοτακολαγνικής εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», που είχε δημοσιευθεί στις 26/9/2021, αναγράφονταν τα εξής...

Η αλφαβήτα του απόλυτου εκτροχιασμού

Οι χθεσινές, πάνδημες συγκεντρώσεις στη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών, με τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την τραγωδία, επιβεβαίωσαν...

Η Καρυστιανού και οι 57 ψυχές ζητούν δικαίωση

Χωρίς να το θέλει είναι στο προσκήνιο εδώ και δύο χρόνια. Από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Μεταξύ των...

Ραντεβού, λοιπόν, στο Σύνταγμα!

Ο Κυριάκος, σύμφωνα με τον δημοφιλή αστικό μύθο, είναι ο πιο άτυχος πρωθυπουργός της Μεταπολίτευσης. Και τι δεν έπαθε...