Του Strange Attractor
Είπαμε, μπορεί η ΝΔ του Κυριάκου να πήρε λιγότερες ψήφους με το 28% απ’ όσες η ΝΔ του Σαμαρά το 2012 με το 18%, αλλά τα ΜΜΕ συνεχίζουν να κάνουν την πάπια, ασχολούμενα με τον Ανδρουλάκη, τη Φάρλι, το Ινστιτούτο (Think Tank!!!!!!) του διανοούμενου Αλέξη, και εδώ και μέρες με τον «γνωστό ποινικολόγο» που σάπισε στο ξύλο τη γυναίκα του, με την οποία μαζί δήλωναν στα κανάλια «ερωτευμένα ζουζούνια» μέχρι πρότινος…
Η μπάλα στην κερκίδα δηλαδή, άρτος και θεάματα, προκειμένου ο σοφός λαός να μην ασχολείται με τα του Μαξίμου, όπου συνεχίζεται απρόσκοπτα το «business as usual».
Τα μόνα πολιτικά σχόλια των ΜΜΕ είναι διθυραμβικά για την πορεία της οικονομίας και της ανάπτυξης, ειδικά από τότε που λόγω ανασχηματισμού το υπ. Ανάπτυξης το ανέλαβε ο μπαρουτοκαπνισμένος πολιτικός άνδρας, πρώην Γ.Γ. της ΚΝΕ παρακαλώ, με αποτέλεσμα να πέσουν εν μία νυκτί οι τιμές στις μπάμιες και στα σαφρίδια… Η αγορά επιτέλους ανασαίνει, λένε οι μαρκουτσοφόροι χειροκροτητές!
Αυτός ίσως είναι ο λόγος που διεθνή Ινστιτούτα κατατάσσουν τα ελληνικά ΜΜΕ στις χαμηλότερες θέσεις παγκοσμίως, από πλευράς αξιοπιστίας.
Το έχω ξαναπεί, αλλά ποιος ακούει;
Η χώρα μας από το 2019 έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία η τέταρτη εξουσία αντί να ελέγχει τις άλλες τρεις, να τις γλείφει πατόκορφα. Τέλος πάντων…
Όσον αφορά στα καυτά θέματα που απασχολούν τα ΜΜΕ και άρα και την κοινή γνώμη, αυτά περιστρέφονται γύρω από τον γνωστό ποινικολόγο που λέγαμε, θυμίζοντάς μου τον τεράστιο Ανατόλ Φρανς, ο οποίος είχε πει πως «μέσα στο μεγαλείο της ισονομίας και της δημοκρατίας, απαγορεύεται εξίσου στον πένητα άστεγο και στον δισεκατομμυριούχο να κλέβουν ψωμί, και να κοιμούνται κάτω από γέφυρες»! Ή κάπως έτσι.
Γιατί το θυμήθηκα;
Διότι είδα τον γνωστό ποινικολόγο να οδηγείται στον εισαγγελέα (προκειμένου να αφεθεί ελεύθερος) χωρίς χειροπέδες, όπως είδα την ανακρίτρια να κάνει house call(!) στη δαρμένη σύζυγο για να της πάρει κατάθεση, και όπως επίσης είδα περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ να είναι 24 ώρες έξω από το σπίτι της παθούσας για να την προστατεύει από τυχόν επίθεση του «ζουζουνιού» συζύγου της (το επιβεβαίωσαν συνδικαλιστές, αλλά και η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ).
Εγώ ο κακομοίρης τόσες δεκαετίες, στις 10 περίπου φορές που κάλεσα το 100, τις μισές δεν ήρθε λόγω «λειψανδρίας»!
Για να μην αναφερθώ στο «τα περιπολικά δεν είναι ταξί κυρία μου» του τσάκαλου εκείνου τηλεφωνητή της άμεσης δράσης λίγο πριν η «κυρία» που τον κάλεσε σφαχτεί σαν τραγί δίπλα στον φρουρό του αστυνομικού τμήματος.
Εν τω μεταξύ, ανάμεσα στις ανακατατάξεις του υπουργικού συμβουλίου είχαμε επιτέλους και έναν βορειοελλαδίτη, και ακόμη πιο σπάνιο… έναν νεοδημοκράτη να γίνεται υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης. Τον Κ. Γκιουλέκα!
Όπως είχαμε και τον Βασίλη Οικονόμου να γίνεται υφυπουργός στο Μεταφορών.
Ψάχνοντας τι και πώς, το μόνο που βρήκα στα φιλοκυβερνητικά σάιτς ήταν πως πρόκειται για βουλευτή της ΝΔ από το 2015.
Πιο πριν; Άκρα του τάφου σιωπή. Παρθενογένεση μάλλον.
Έλα όμως που εγώ ο ποταπός τον θυμάμαι ως δραστήριο μέλος της νεολαίας ΠΑΣΟΚ, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και μετά βουλευτή της ΔΗΜΑΡ…
Λάθος θυμάμαι; Μήπως είμαι θύμα του Mandela effect;
Και μιας και λέμε για το υπ. Μεταφορών, υπάρχει ένα γραφειοκρατικό σκάνδαλο που αγγίζει και βασανίζει χιλιάδες συμπολίτες μας, αλλά κανενός αρμόδιου το αυτί δεν ιδρώνει.
Συνοπτικά, τον Δεκέμβρη του 2023 με το ΦΕΚ 7274/Β/22-12-23 «λύνονται» (μάλλον περιπλέκονται) τα ζητήματα αρχικού και περιοδικού ελέγχου από τα ΚΤΕΟ των ΙΧ που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, και με βενζίνη (διπλό καύσιμο).
Τα μισά λοιπόν ΚΤΕΟ της επικράτειας ζητάνε βεβαίωση «καλής λειτουργίας» από ειδικό μηχανικό αερίου, και τα άλλα μισά δεν το ζητάνε προκειμένου να γίνει ο έλεγχος ΚΤΕΟ.
Εδώ και λίγες μέρες, όλα προσαρμόζονται σιγά σιγά και μάλλον σε συνεννόηση μεταξύ τους (και με συνεργεία) το ζητάνε.
Το ΦΕΚ βέβαια μιλάει για συστήματα αερίου εκ μετασκευής και όχι εκ κατασκευής (εργοστασιακά).
Ναι, αλλά τα ΚΤΕΟ, που μάλλον δε θέλουν να ελέγχουν τίποτα ζητάνε τη βεβαίωση και για τα δυο είδη οχημάτων, μια βεβαίωση που κοστίζει χρόνο σε επίσκεψη σε ειδικό συνεργείο, και από 50-100 ευρώ!
Ας ελπίσουμε πως η ανανεωμένη μερικώς ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών θα το δει, διότι είναι κρίμα η ταλαιπωρία, και πολύ το χρήμα που αλλάζει χέρια για έναν απλό έλεγχο οχημάτων που παρεμπιπτόντως ΔΕΝ πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ως φιλικά προς το περιβάλλον.
Αυτά, και σε άλλα με υγεία…